مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-21سياسي

15 نوگل حسینی و زینبی برتر معرفی شدند


مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی برگزار شد و در نهایت 15 نوگل حسینی و زینبی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی استعدادیابی نوگلان حسینی و زینبی در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

این جشنواره در 3 مرحله برنامه ریزی شده بود.

در مرحله استانی هزار و 500 نفر شرکت کردند و آثار خود در قالب شعرخوانی، روضه خوانی و نوحه خوانی را به دبیرخانه ارسال کردند که مورد بررسی قرار گرفت.

از میان آثار بررسی شده در مرحله استانی، 180 اثر به مرحله کشوری رسید که داوران در این مرحله آثار ارسالی را بررسی کردند و در نهایت 44 نفر به مرحله داوری نهایی راه یافتند.

بخش نوگلان حسینی در 4 رده سنی 9 تا 11 سال، 12 تا 13 سال، 14 تا 15 سال و 16 تا 19 سال در رشته های روضه خوانی و نوحه خوانی برگزار شد و سعید نسیمی، علی اکبر حائری و سجاد محمدی به عنوان داور در مرحله نهایی، اجراها را داوری و ارزیابی کردند.

در بخش نوگلان زینبی هم دختران در رشته دکلمه خوانی اجرای برنامه کردند که توسط داوران ارزیابی شد.

در پایان این مراسم 15 نوگل حسینی و زینبی مورد تجلیل قرار گرفتند که اسامی آنها به شرح زیر است: بخش نوگلان حسینی 9 تا 11 سال عبدالرضا بدیعیان محمود ساداتیان محمدمهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 نوگل حسینی و زینبی برتر معرفی شدند

15 نوگل حسینی و زینبی برتر معرفی شدند