مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-16اجتماعي

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان اصفهان تیرماه آغاز می شود


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان استان اصفهان از ابتدای تیر ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی مدینه اظهار داشت: نقل و انتقال فرهنگیان داخل استان اصفهان در چارچوب ضوابط شیوه نامه نقل و انتقالات بوده و در یک مرحله، انجام خواهد پذیرفت؛ لذا هرگونه انتقال خارج از ضوابط بخشنامه ارسالی ممنوع است.

وی ادامه داد: متقاضیان انتقال درون استانی با رعایت شرایط انتقال شیوه نامه نقل و انتقالات و بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده، می توانند نسبت به ثبت درخواست انتقال موقت یا دائم، اقدام نموده و ادارات مناطق و نواحی نیز موظف اند در چارچوب شیوه نامه نقل و انتقالات نسبت به بررسی مدارک و تأیید امتیازات تمامی متقاضیان مشمول، اقدام نمایند.

مدینه با تأکید بر اطمینان متقاضیان انتقال دائم، موقت و استثنا از دارابودن شرایط شیوه نامه نقل و انتقالات، ابراز داشت: متقاضیان می توانند با هماهنگی کارشناسی امور اداری و تشکیلات منطقه و ناحیه مبدأ از تاریخ 1402/04/01 لغایت 1402/04/20 نسبت به ثبت نام در سامانه انتقالات به نشانی ir.

isfedu.

erp اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به کارشناسی امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش منطقه مبدأ ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان اصفهان تیرماه آغاز می شود

فرایند نقل و انتقال فرهنگیان اصفهان تیرماه آغاز می شود