مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-09سياسي

ترک فعل دستگاه ها در بحث حجاب و عفاف تا عزل مسؤول پیگیری می شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اقدام اصولی در بحث حجاب و عفاف مطالبه عمومی شهروندان است و چنانچه در این زمینه ترک فعلی از سوی دستگاهی صورت بگیرد موضوع تا معرفی به مراجع قضایی و احتمال عزل مسئول مربوطه قابل پیگیری است.

- محبوبه ایزدی پناه مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: جلسات عملکردی عفاف و حجاب در حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی این استانداری از سال گذشته در حال انجام بوده و مقرر شده که در ادامه جلسات بشکل هفتگی برگزار گردد که در این زمینه تلاش های متعهدانه ستاد احیاء امر بمعروف و نهی از منکر استان جای قدردانی دارد.

وی افزود: فارغ از مسائل دانشجویی که در کمیسیون دانشجویی بررسی می شود چندین جلسه از جلسات عفاف و حجاب در حوزه دانشگاه ها بوده است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به برخی هماهنگی های بین بخشی در خصوص مساله حجاب و عفاف، گفت: یک تیم نظارتی شامل ارزیابان ستاد حجاب و عفاف استانداری، مجموعه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ، پلیس امنیت اخلاقی  و پلیس اجتماعی تشکیل شده است.

  ایزدی پناه بیان کرد: این تیم ارزیابی های دستگاه های اجرایی را انجام می دهد و در یک سال گذشته بیش از 50 دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن به مرکز ارسال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل دستگاه ها در بحث حجاب و عفاف تا عزل مسؤول پیگیری می شود

ترک فعل دستگاه ها در بحث حجاب و عفاف تا عزل مسؤول پیگیری می شود