مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-10اقتصادي

دام دلال های رحم اجاره ای برای دختران مجرد


افتادن فهرست متقاضیان و صاحبان رحم های اجاره ای به دست دلالان، ابتدای ماجرایی است که می تواند نمود کاملی از «رهاشدگی» را برای یک زن جوان و حتی مجرد به تصویر بکشد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایرنا نوشت: در جوامع امروز که رسانه به عنوان یک پلتفرم برای اجرایی کردن انواع ایده، وجود دارد، دیگر چندان لازم نیست کاردانِ کاری بود تا وارد آن شد.

همین کفایت می کند که بازاریابی اینترنتی آن کار را خوب بلد بود، دل به دریا زد و در نهایت به اسکناس رسید.

متاسفانه این تبدیل به روندی شایع شده اما سکانس ترسناک در حال اجرا و آسیب جدی امروز این است که حالا همین همه چیزدان ها و کارچاق کن ها در کنار مراکز تخصصی درمان ناباروری وارد گود شده و با شتاب می تازند.

انتظار طولانی جنین های بی خانه و دور زدن لیست های انتظار استفاده از رحم اجاره ای (surrogacy) روشی برای تولید مثل است که در آن جنینی که از تخمک و اسپرم یک زوج ایجاد شده، اغلب به دلیل ناتوانی زن در پروراندن جنین، در رحم شخص سوم کاشته می شود و تا هنگام رشد طبیعی جنین و زایمان، همراه او خواهد بود.

معمولا پس از زایمان، نوزاد به زوجی تعلق می گیرد که اسپرم و تخمک از آن ها گرفته شده و در زنی که رحم او از هنگام کاشت سلول تا زایمان، میزبان جنین بوده است، در ازای اجاره دادن رحمش به زوج، از آن ها مبلغی تحت عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام دلال های رحم اجاره ای برای دختران مجرد

دام دلال های رحم اجاره ای برای دختران مجرد