مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-30پزشكي

راه اندازی شعبه مرکز رصد و پایش سالمندان کشور در استان مرکزی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: به همت این نهاد، شعبه ای از مرکز رصد و پایش سالمندان کشور در استان مرکزی راه اندازی می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: به همت این نهاد، شعبه ای از مرکز رصد و پایش سالمندان کشور در استان مرکزی راه اندازی می شود.

محسن مرادی نهم خردادماه 1402 در جریان بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های جهاد دانشگاهی استان مرکزی و طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شعبه ای از مرکز رصد و پایش سالمندان کشور با شعار سالمند سالم تر در استان مرکزی فعال می شود، همچنین اولین شعبه مرکز HSE کشور نیز در استان راه اندازی خواهد شد که ارزیابی ریسک در استان را دنبال می کند.

وی تاکید کرد: به واسطه راه اندازی این دو مرکز از ظرفیت موجود در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی نهایت استفاده صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به تولد هزار نوزاد از سال 1393 تاکنون بدنبال درمان های انجام شده توسط این مرکز، اظهار کرد: امکانات مرکز با بهترین مراکز پایتخت برابری می کند و پرسنل این مرکز نیز نهایت تلاش و تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه مرکز رصد و پایش سالمندان کشور در استان مرکزی

راه اندازی شعبه مرکز رصد و پایش سالمندان کشور در استان مرکزی