مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-06اقتصادي

,امکان پرداخت قسطی مالیات برای مودیان وجود دارد


مدیرکل امور مالیاتی همدان از آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیاتی تا پایان خرداد خبر داد و گفت: مودیان می توانند مالیات را نقدی و یا در چهار قسط مساوی بپردازند.

- وجیه الله ذکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیاتی تا پایان خردادماه است اظهار کرد: این تاریخ تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مودیان به دو گروه تقسیم می شوند، عده ای باید اظهارنامه مالیاتی ارسال کنند و دسته دیگر افرادی هستند که فرم تبصره ماده 100 ارسال می کنند افزود: تمام مودیانی که فروش و یا ارائه خدمت آنها در سال 1401 کمتر از 6 میلیارد و 720 میلیون تومان باشد می توانند تبصره 100 ارسال کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان یادآور شد: این رقم برای افرادی که به صورت شراکتی کار می کنند تا سقف 15 میلیارد تومان فروش صدق می کند مشروط به اینکه سهم هر یک از شرکا بیشتر از 6 میلیارد و 720 میلیون تومان نشود.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که بیش از ارقام اعلامی فروش داشته باشند نمی توانند از فرم تبصره 100 استفاده کنند بیان کرد: پزشکانی که در سال پیش از دستگاه کارتخوان استفاده نکردند نیز مجاز به ارسال فرم تبصره 100 نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

,امکان پرداخت قسطی مالیات برای مودیان وجود دارد

,امکان پرداخت قسطی مالیات برای مودیان وجود دارد