مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-31ورزشي

تبلیغات جعلی فروش بلیط بازی پرسپولیس و استقلال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر رصد های صورت گرفته در فضای مجازی و با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه فوتبال بین 2 تیم محبوب پایتخت، - معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر رصد های صورت گرفته در فضای مجازی و با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقه فوتبال بین 2 تیم محبوب پایتخت، شاهد بازی سیاه و تبلیغات واهی با عنوان فروش و واگذاری بلیط این مسابقات از سوی مجرمان سایبری هستیم.

وی ادامه داد: این گونه جرایم با انجام طرح های عملیاتی پلیس فتا مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و پاکسازی این فرآیند مجرمان از سوی کارآگاهان پلیس فتا در حال اجراست و تاکنون تعدادی تارنمای مجرمانه و شماره حساب از سوی این پلیس مسدود شده و پرونده قضایی بر علیه مرتکبین تشکیل شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا افزود: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی ادوار گذشته رویه به این شکل است که مجرمان سایبری با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات جعلی فروش بلیط بازی پرسپولیس و استقلال

تبلیغات جعلی فروش بلیط بازی پرسپولیس و استقلال