مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-01سياسي

کلیبر از تمام ظرفیت های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند با بیان اینکه کلیبر از تمام ظرفیت های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است، گفت: افتتاح خط تولید لوله های فلزی ترمز در کلیبر یک اتفاق بزرگ در توسعه صنعت خودرویی کشور است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند با بیان اینکه کلیبر از تمام ظرفیت های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است، گفت: افتتاح خط تولید لوله های فلزی ترمز در کلیبر یک اتفاق بزرگ در توسعه صنعت خودرویی کشور است.

حسین حاتمی در مراسم افتتاح خط تولید لوله های فلزی ترمز در شهرستان کلیبر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت چشمگیری در عرصه های مختلف نظامی، دفاعی و.

کرده است که این پیشرفت ها و اقتدار را مدیون دانشمندان و شهدای موشکی و هسته ای کشور هستیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت جدی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، گفت: شهرستان کلیبر از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است که امروز نیز شاهد بهره برداری از دومین محصولات جدید مجموعه هوراند پلاستیک هستیم.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تولیدات و فروش محصولات ایرانی که یکی از دغدغه های مقام معظم انقلاب نیز می باشد، تاکید کرد: افتخار می کنیم که کلیه تولیدات و محصولات این مجموعه تولیدی بومی و ایرانی می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیبر از تمام ظرفیت های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است

کلیبر از تمام ظرفیت های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است