مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-09سياسي

دشمن به دنبال دو قطبی سازی و دلسرد کردن مردم است


اهمال در انتخابات می تواند انقلاب ما را به سرنوشت انقلاب های بزرگی که اکنون هیچ اثری از ارزش های اولیه آن باقی نیست مبتلا کند و دشمنان با دو قطبی کردن جامعه به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به آیه 70 سوره توبه به سنت تغییر ناپذیر الهی درباره عذاب کردن کافران و منافقان پرداخت و اظهار کرد: خداوند می فرماید مگر خبر مهم، عاقبت تلخ و سرنوشت ذلت بار اقوام پیشین به شما نرسیده است که به چه عذاب هایی گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه منافق و کافر هر دو در یک راه گام برمی دارند و عامل انحراف هر دو پیروی از شهوات نفسانی است، گفت: خداوند در این آیه 6 قوم از اقوام گذشته را نام می برد که بر اثر گناه، انحراف و پیروی از شهوات به سرنوشت بدی گرفتار شدند؛ قوم نوح با امواج طوفان، قوم عاد به وسیله بادهای تند، قوم ثمود با زلزله های ویرانگر و قوم ابراهیم به وسیله گرفتن نعمت ها، اصحاب مدین به وسیله ابرهای آتش بار و قوم لوط که به عمل زشت همجنس بازی مبتلا بودند به عذاب و کیفر الهی نابود شدند.

امام جمعه قم با بیان اینکه خداوند هر گز به کسی ظلم نمی کند و عذاب الهی نتیجه اعمال خود آن اقوام بود، افزود: آن اقوام پیامبران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال دو قطبی سازی و دلسرد کردن مردم است

دشمن به دنبال دو قطبی سازی و دلسرد کردن مردم است