مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-14اجتماعي

برگزاری دوره های تخصصی آموزش دهیاران در دانشگاه پیام نور فارس


معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس از پایان دوره آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری های استان در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس از پایان دوره آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری های استان در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خبر داد.

دکتر عبدالحمید خسروی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه مدیریت استانی دانشگاه پیام نور با استانداری فارس مسئولیت آموزش و توانمندسازی شهرداران و کارکنان شهرداری ها، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری های استان به این دانشگاه واگذار شده است.

به نقل از دانشگاه پیام نور فارس، او گفت: طی سه ماهه نخست امسال آموزش دهیاران و کارکنان دهیاری ها با موفقیت انجام شد.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 1400 نفر دوره از نیروهای انسانی دهیاری های 10 شهرستان فارس از آموزشهای لازم مطابق سرفصل های استاندارد برای توانمندسازی بهره مند شدند، تاکید کرد: دهیاران و عوامل دهیاری های استان در این دوره ها با مبانی ایمنی و آتش نشانی در روستاها و همچنین تسهیلگری با استفاده از روشهای مشارکتی آشنا شدند.

خسروی یادآور شد: در این مرحله که در 20 روز برگزار شد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرهای شیراز، جهرم، کازرون، اقلید، سرچهان، مرودشت، دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های تخصصی آموزش دهیاران در دانشگاه پیام نور فارس

برگزاری دوره های تخصصی آموزش دهیاران در دانشگاه پیام نور فارس