مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-20بين الملل

بلوف نتانیاهو درباره سرمایه گذاری هنگفت اینتل در سرزمین های اشغالی


رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند مسئولان شرکت اینتل از ادعای نتانیاهو درباره سرمایه گذاری این شرکت در سرزمین های اشغالی با مبلغ هنگفت 25 میلیارد دلاری به خشم آمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از عرب 48، ادعای نتانیاهو مبنی بر سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری شرکت آمریکایی اینتل در سرزمین های اشغالی نارضایتی گسترده ای را در این شرکت آمریکایی برانگیخت که دلیل آن را عدم توافق نهایی در مورد هر چیزی دانسته و گفته  نتانیاهو از اینتل برای اهداف سیاسی داخلی مرتبط با طرح تضعیف قوه قضاییه این رژیم سوء استفاده کرده است.

گزارشی که امروز سه شنبه منتشر شد، حاکی از آن است که مسئولان شرکت آمریکایی اینتل، تولیدکننده تراشه های الکترونیکی  از اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه 28 خرداد ماه ادعا کرد این شرکت غول پیکر تصمیم گرفته 25 میلیارد دلار در اسراییل سرمایه گذاری کند، غافلگیر و خشمگین شدند.

اینتل در دو روز گذشته دو بیانیه درباره سرمایه گذاری های خود منتشر کرد که در بیانیه اول سرمایه گذاری 33 میلیارد دلاری در آلمان و در بیانیه دوم سرمایه گذاری 4.

6 میلیارد دلاری خود در لهستان را اعلام کرد؛ اما این شرکت در رابطه با سرمایه گذاری در سرزمین های اشغالی فلسطین چنین بیانیه ای صادر نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوف نتانیاهو درباره سرمایه گذاری هنگفت اینتل در سرزمین های اشغالی

بلوف نتانیاهو درباره سرمایه گذاری هنگفت اینتل در سرزمین های اشغالی