مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-09بين الملل

تلاش آسانژ برای ممانعت از استرداد به آمریکا


خانواده و افراد نزدیک به جولیان آسانژ موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس اعلام کردند، پس از آنکه جدیدترین درخواست حقوقی وی رد شد، این افشاگر به طرز خطرناکی نزدیک به استرداد به آمریکا قرار گرفته است.

- خانواده و افراد نزدیک به جولیان آسانژ موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس اعلام کردند، پس از آنکه جدیدترین درخواست حقوقی وی رد شد، این افشاگر به طرز خطرناکی نزدیک به استرداد به آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، وکلای آسانژ می گویند، به زودی در همین دادگاهی که درخواست تجدیدنظرشان رد شده بار دیگر طرح استیناف می دهند.

این اظهارات از سوی موکلان آسانژ در میانه افزایش نگرانی ها از این بابت مطرح شده که ممکن است وی مابقی عمر خود را بابت انتشار هزاران مورد اسناد محرمانه نظامی و دیپلماتیک پشت میله های زندان بگذراند.

جاناتان سوییفت ، قاضی دادگاه عالی انگلیس در حکمی سه صفحه ای که روز سه شنبه صادر شد، هر هشت دلیل درخواست تجدیدنظر آسانژ علیه حکم استرداد به آمریکا را که توسط پریتی پاتل، وزیر کشور وقت انگلیس در ژوئن سال گذشته میلادی امضا شده بود، رد کرد.

اما استلا آسانژ ، همسر موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس گفت، همسرش درخواست تجدیدنظر جدیدی را در روزهای آتی به دادگاه عالی انگلیس ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آسانژ برای ممانعت از استرداد به آمریکا

تلاش آسانژ برای ممانعت از استرداد به آمریکا