مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-08سياسي

فاضلاب جنوب شهر بوشهر اجرا می شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب جنوب شهر بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه به مناسبت هفته محیط زیست در نشستی با محیط بانان اظهار داشت: یکی از مأموریت های محیط بانان این است که همه امور بر قاعده طبیعی خود بچرخد، اگر انسان می خواهد ورودی به محیط زیست داشته باشد باید ورودی عالمانه داشته باشد وگرنه همگان ضرر می کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در مکان هایی مانند منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی سیستم های تنظیم گر محیط زیستی را آنگونه که باید و شاید رعایت نشده است.

جمیری ادامه داد: کشور نیازمند درآمد آن برای چرخیدن اقتصاد است و به این موضوع فکر نشده که می تواند آسیب های آن به نسبت سودش بیشتر باشد.

وی گفت: هم اکنون این صنعت در استان بوشهر نفعی دارد که ما نمی توانیم از آن بگذریم و باید تلاش شود تا آسیب های زیست محیطی آن را کاهش داد.

وی زمینه سرمایه گذاری را در استان بوشهر خوب توصیف کرد و افزود: باید از این فرصت ها استفاده کنیم ولی نیاز است که وجوه زیست محیطی آن را نیز مراعات کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین نباید مانع از اصل سرمایه گذاری در صنایع شد بلکه باید راهکاری تدبیر کرد تا با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب جنوب شهر بوشهر اجرا می شود

فاضلاب جنوب شهر بوشهر اجرا می شود