مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-11بين الملل

مشکل فاضلاب درکوت عبدالله اهواز 50ساله شد/آب شرب کیفیت ندارد


نبود شبکه مناسب فاضلاب و همچنین کیفیت بسیار پایین آب آشامیدنی، معضلی جدی برای مردم کوت عبدالله به شمار می رود که زندگی را برای اهالی این شهر سخت کرده است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: شهر کوت عبدالله در جنوب شرقی کلان شهر اهواز به لحاظ زیرساخت های توسعه شهری ضعف هایی دارد و این ضعف ها از زمانی که یک منطقه جزو شهر اهواز بوده است، وجود داشته و حتی بعد از 12 بهمن ماه 1391 به عنوان مرکز شهرستان جدید کارون معرفی شد، تداوم پیدا کرد.

هرچند شهروندان شهرهای مختلف شهرستان کارون همواره از کمبود امکانات یا ضعف زیرساخت رنج می برند ولی هرگز در مقابل این کم و کاستی ها سر خم نکرده و با اقداماتی جالب توجه رسانه ها را جلب کردند؛ برگزاری جشنواره های مختلف صنایع دستی و گردشگری همراه با برداشت محصولاتی همچون انگور، چای ترش، چای قرمز، خرما و یا گل های متنوع در این شهرستان همواره مورد عنایت مردم بوده است.

خبرگزاری مهر خوزستان در تاریخ نهم آذرماه 1393، یعنی 2 سال بعد از شهرستان شدن کارون با مرکزیت کوت عبدالله با انتشار گزارشی از 40 سالگی معضل فاضلاب این شهر انتقاد کرد (https://www.

mehrnews.

com/amp/2432361/) و هم اکنون 9 سال از آن زمان گذشته ولی مردم شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله همچنان با مشکل فاضلاب روبه رو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فاضلاب درکوت عبدالله اهواز 50ساله شد/آب شرب کیفیت ندارد

مشکل فاضلاب درکوت عبدالله اهواز 50ساله شد/آب شرب کیفیت ندارد