مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-07ورزشي

سرعین میزبان شمشیربازان ایرانی و عراقی


رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی مشترک تیم های ملی شمشیربازی ایران و عراق به میزبانی سرعین برگزار می شود.

- هادی صباغی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این اردوی مشترک از 19 خردادماه تا 29 این ماه در شهر گردشگری سرعین ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این اردو اعضای تیم ملی شمشیربازی ایران و عراق در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه با هم تمرینات تخصصی را انجام داده و از تجربیات همدیگر بهره خواهند برد.

رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: قرار است تیم ملی ایران و عراق روز جمعه 19 خردادماه وارد شهر سرعین شده و از روز شنبه تمرینات خود را در قالب اردوی مشترک آغاز کنند.

صباغی افزود: سه شمشیرباز از استان اردبیل نیز در این اردو در اسلحه اپه حضور خواهند داشت تا تیم ملی کشورمان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرپرستی تیم شمشیربازی بر عهده امیررضا کنعانی است که از افتخارات ورزش شمشیربازی استان اردبیل محسوب می شود و انتظار می رود اردوی با کیفیتی را در عراق شاهد باشیم.

صباغی به سطح بالای ورزشکاران شمشیرباز کشورمان در مسابقات متعدد اشاره کرد و ادامه داد: همچنان انتظار می رود تیم شمشیربازی کشورمان در قالب این اردوهای مشترک بتواند به سطح آمادگی کیفی و مناسب دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعین میزبان شمشیربازان ایرانی و عراقی

سرعین میزبان شمشیربازان ایرانی و عراقی