مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-13سياسي

انتقاد از وزارت بهداشت برای انتقال دانشجویان پزشکی به داخل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدامین غفارزاده در میزگرد گفتگو درباره مشکلات دانشجویان ایرانی خارج از کشور عنوان کرد: مدارک مورد نیاز برای متقاضیان معافیت پزشکی نیاز به تایید در کنسولی محل اقامت و سپس ارسال به کنسولی مونیخ جهت بررسی در کمیسیون .

- معاون امور دانشجویان و مدارس ایرانی خارج از کشور وزارت امور خارجه از سخت گیری وزارت بهداشت در انتقال دانشجویان گروه پزشکی به دانشگاه های داخل انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدامین غفارزاده در میزگرد گفتگو درباره مشکلات دانشجویان ایرانی خارج از کشور عنوان کرد: مدارک مورد نیاز برای متقاضیان معافیت پزشکی نیاز به تایید در کنسولی محل اقامت و سپس ارسال به کنسولی مونیخ جهت بررسی در کمیسیون پزشکی دارد و در صورت تایید متقاضی باید به صورت حضوری به بخش کنسولی مراجعه کرده تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

این رویه طولانی است که در حال تلاش هستیم ترتیبی در جلسات آتی هیئت دولت اتخاذ شود تا این رویه کاهش پیدا کند.

وی در پاسخ به محدودیت های سامانه همکاری با متخصصان و کارآفرینان خارج از کشور (کانکت)، گفت: این سامانه تحت نظارت ستاد ملی نخبگان و خارج از حیطه امور خارجه است، ولی این قول را می دهم که از همکاران مربوطه در این ستاد دعوت بکنم تا جلسه ای با حضور نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وزارت بهداشت برای انتقال دانشجویان پزشکی به داخل

انتقاد از وزارت بهداشت برای انتقال دانشجویان پزشکی به داخل