مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-15اقتصادي

ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان بوشهر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالا برای تمامی شهرستان های استان طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: طرح و برنامه مهار تورم و رشد تولید با هماهنگی دستگاه ها تا 15 تیر ماه نهایی و ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در تبصره 16 توفیقات خوبی حاصل شده است گفت: تاکنون 40 درصد تسهیلات تبصره 16 در استان بوشهر پرداخت شده است.

باستین با اشاره به ابلاغ هزار و 446 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه به استان بوشهر گفت: تاکنون 580 میلیارد تومان این تبصره در قالب پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف اشتغال زایی، کارآفرینی و تولیدی جذب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت مهار تورم و رشد تولید اظهار داشت: در راستا برنامه هایی لازم برای تحقق این شعار تهیه و اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه طرح های لازم برای ایجاد زیرساخت های لازم در مهار تورم و رشد تولید به دستگاه های مختلف و فرمانداری ها ابلاغ شده است گفت: ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالا برای تمامی شهرستان های استان طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان بوشهر

ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم کالا در شهرستان های استان بوشهر