مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-30سياسي

استقرار نظام صلاحیت حرفه ای اشتغال دانش آموختگان را تضمین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی رییس دانشگاه در همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور که در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، - رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: ورود دانش آموختگان به بازار کار مستلزم استقرار نظام صلاحیت حرفه ای است.

به همین دلیل این دانشگاه با سازمان ها و دستگاه های اجرایی تعامل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی رییس دانشگاه در همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور که در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: ﺗﺮﺑﯿﺖ اﻓﺮاد ﻣﺘﺨﺼﺺ، ﻣﺎﻫﺮ و توانمند، از ﻋﻮاﻣﻞ ﮐﻠﯿﺪی و اﻧﮑﺎرﻧﺎﭘﺬﯾﺮ یک کشور در ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﺎﯾﺪار ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽﺷﻮد.

موضوعی که به عنوان مهمترین دﻏﺪﻏﻪ ﺳﯿﺎﺳﺘﮕﺬاری در حوزه آموزش عالی کشور برای ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و اقتصادی ﺑﻪوﯾﮋه ﮐﻤﮏ ﺑﻪ اﺷﺘﻐﺎل اثربخش مبدل شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: در جامعه ای مانند کشور ما که با تغییرات چشمگیر در ﺟﻤﻌﯿﺖ، ﻧﯿﺮوی ﮐﺎر و اﻃﻠﺲ ﻣﺸﺎﻏﻞ مواجه است، ضرورت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نظام صلاحیت حرفه ای اشتغال دانش آموختگان را تضمین می کند

استقرار نظام صلاحیت حرفه ای اشتغال دانش آموختگان را تضمین می کند