مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-19سياسي

مرادی نسب مدیر جدید ستاد دیه هرمزگان شد


طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری هرمزگان، عبدالمجید مرادی نسب به عنوان مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه این استان معرفی و منصوب شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و رییس هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان از پایان دوره مسئولیت مصطفی فراهانی کیشانی به عنوان سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان خبر داد.

وی تصریح کرد: طی 5 ماه سرپرستی کیشانی بر ستاد دیه استان هرمزگان، 23 زندانی جرایم غیر عمد با مجموع بدهی بالغ بر 7 میلیارد و سیصد میلیون ریال در نتیجه حمایت های این ستاد از زندانهای استان آزاد شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در رتبه بندی کشوری، استان هرمزگان با داشتن تنها 45 زندانی جرایم مالی، کمترین جمعیت محکومین مالی را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی همچنین با تشکر و قدردانی از تلاش ها و خدمات مصطفی فراهانی کیشانی “سرپرست سابق نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان” برای وی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعطای حکم انتصاب، عبدالمجید مرادی نسب را به عنوان مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه هرمزگان معرفی و منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی نسب مدیر جدید ستاد دیه هرمزگان شد

مرادی نسب مدیر جدید ستاد دیه هرمزگان شد