مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-14سياسي

توجه به توریسم درمانی در تعامل با شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اهمیت تعامل با شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت، اظهار کرد: نمی توان بدون حضور بخش خصوصی، موفقیتی در توریسم درمانی به دست آورد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اهمیت تعامل با شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت، اظهار کرد: نمی توان بدون حضور بخش خصوصی، موفقیتی در توریسم درمانی به دست آورد.

سید محمد موسوی میرزایی، امروز چهارشنبه 24 خرداد، در نشست هماهنگی دومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی که تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود گفت: عزم و اراده دانشگاه برای راه اندازی و رونق بخشیدن گردشگری سلامت جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه رونق گرفتن گردشگری سلامت می تواند در رفع مشکلات اقتصادی کمک کننده باشد، افزود: استان خراسان جنوبی به دلایل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، امنیت بالا، وجود اماکن تاریخی و مذهبی، جاذبه های گردشگری و توریستی سطح استان و همچنین برخورداری از مراکز، امکانات و تجهیزات مجهز پزشکی، هزینه های مناسب درمانی و فعالیت پزشکان مجرب و حاذق، پتانسیل بالا و ظرفیت مطلوبی برای جذب گردشگر سلامت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توریسم درمانی در تعامل با شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت

توجه به توریسم درمانی در تعامل با شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت