مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-17سياسي

چه درباره سارق چه بی روسری؛ ادبیات پاسبانی زیبنده پلیس جمهوری اسلامی نیست!


در رژیم گذشته ماموران شهربانی خود را حاکم جان و مال و ناموس مردم می دانستند به حدی که مردم از یک پاسبان ساده هم می ترسیدند.

اگرچه حکم کلی نباید صادر کرد و پیشتر درباره رفتار انسانی رییس زندان قصر با زندانیان سیاسی در یک دوره نوشتیم اما ادبیات پاسبانی با .

- چه درباره سارق چه بی روسری؛ ادبیات پاسبانی زیبنده پلیس جمهوری اسلامی نیست! در رژیم گذشته ماموران شهربانی خود را حاکم جان و مال و ناموس مردم می دانستند به حدی که مردم از یک پاسبان ساده هم می ترسیدند.

اگرچه حکم کلی نباید صادر کرد و پیشتر درباره رفتار انسانی رییس زندان قصر با زندانیان سیاسی در یک دوره نوشتیم اما ادبیات پاسبانی با ادعای انقلابی گری نمی خواند.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- درباره دستور گردن شان را بشکنید، پاسخش بامن - که از لسان مبارک فرمانده محترم نیروی انتظامی استان مازندران- صادر شد هم یادداشت کامل و گویایی دیروز منتشر شد و هم روابط عمومی توضیح داده منظور خانم های بی روسری ( در ادبیات رسمی: کشف حجاب کرده) نبوده بلکه سارقان را گفته است.

   حالا این که گردن سارق شکستن در زمره اختیارات پلیس هست یا نه و گردن سارق را می توان شکست یا نه (در حالی که حکم فقهی بریدن دست درباره سارقان هم عملا اجرا نمی شود) و چرا برای صدور چنین فرمانی ساحل دریا انتخاب شده و آیا سارقان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه درباره سارق چه بی روسری؛ ادبیات پاسبانی زیبنده پلیس جمهوری اسلامی نیست!

چه درباره سارق چه بی روسری؛ ادبیات پاسبانی زیبنده پلیس جمهوری اسلامی نیست!