مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:242023-05-29فرهنگي

برگزاری شانزدهمین جشنواره «دشت شقایق ها» در کالپوش


مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی از برگزاری شانزدهمین جشنواره «دشت شقایق ها» در کالپوش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، سیدمحمدصادق رضویان، مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره سفر به دشت شقایق ها با حضور گردشگران، علاقه مندان به طبیعت و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در کالپوش برگزار شد.

وی گفت: برپایی غرفه های صنایع دستی، محصولات لبنی و سوغات کالپوش، حضور گروه های گوناگون موسیقی سنتی از استان های هم جوار از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی افزود: یکی از برنامه های زیبا در این جشنواره حضور کشتی گیران آلیش و تقدیر از قهرمانان این ورزش بومی بود.

رضویان گفت: علاقه مندان به طبیعت پس از برگزاری جشنواره برای تفریح از جنگل های دشت شاد و نام نیک، آبشار نام نیک و مناطق دیدنی روستای هدف گردشگری حسین آباد بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شقایق های کالپوش هرساله اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: در برپایی این جشنواره علاوه بر دستگاه های اجرایی شهرستان میامی، مردم منطقه نیز مشارکت داشتند تا روزی خاطره انگیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شانزدهمین جشنواره «دشت شقایق ها» در کالپوش

برگزاری شانزدهمین جشنواره «دشت شقایق ها» در کالپوش