مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-31سياسي

مکاتبه مالیاتی دولت با شورای نگهبان و مجمع تشخیص


با شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای به ثمر رسیدن لایحه مالیات بر سوداگری مکاتبه کردیم و امیدواریم که هرچه زودتر این قوانین به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان خاندوزی در گفت وگوی ویژه خبری اعلام کرد: دولت به شدت از طرح مالیات بر سوداگری حمایت می کند.

این طرح باید دهه ها قبل به سرانجام می رسید؛ چراکه در 170 کشور دنیا مالیات بر سوداگری اجرا می شود.

وزیر اقتصاد گفت: با شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای به ثمر رسیدن لایحه مالیات بر سوداگری مکاتبه کردیم و امیدواریم که هرچه زودتر این قوانین به نتیجه برسد.

وی همچنین اظهار داشت: در راستای کاهش هزینه تولید و سهولت فعالیت های تولیدی اقتصادی و در مقابل پرهزینه کردن فعالیت های غیرمولد و سوداگران در اقتصاد در دستورکار دولت قرار دارد و تمرکز دولت در سال 1401 بر روی ورود فعالان اقتصادی به بازار کار و شکستن انحصارها و موانعی بود که مانع فعالیت های کارآفرینان در بازار کار می شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت: عملکرد دستگاه ها به صورت هفتگی در زمینه صدور مجوزها بررسی می شود و بر اساس آخرین گزارش ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نیرو و وزارت تعاون کمترین میزان تأخیر در پاسخ دادن به مجوزها دارند و وزارت صمت، وزارت ارتباطات بیشترین تأخیر در این زمینه را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه مالیاتی دولت با شورای نگهبان و مجمع تشخیص

مکاتبه مالیاتی دولت با شورای نگهبان و مجمع تشخیص