مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-19بين الملل

هدف قرار گرفتن بالگرد صهیونیست ها در حمله به جنین


در جریان حمله روز دوشنبه صهیونیست ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بالگرد صهیونیست ها هدف گلوله های مبارزان فلسطینی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از تحولی جدید در درگیری امروز میان مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، در جریان حملات امروز صهیونیست ها به اردوگاه جنین، یک بالگرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هدف شلیک گلوله قرار گرفته و آسیب دیده است.

  گزارش ها حاکی از آن است که گلوله های شلیک شده به بخش انتهایی بالگرد اصابت کرده و باعث فرود اضطراری آن شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد که در جریان عملیات روز دوشنبه در جنین، 7 خودروی نظامی این رژیم آسیب دیده و از کار افتاده اند.

 در پی یورش امروز (دوشنبه، 19 ژوئن) نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین و زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت در جنین، این رژیم برای نخستین بار پس از گذشت 20 سال، از نیروی هوایی برای بمباران این شهر در شمال کرانه باختری استفاده کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فلسطینی، هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی، امروز برای نخستین بار پس از انتفاضه دوم فلسطین، جنین را بمباران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف قرار گرفتن بالگرد صهیونیست ها در حمله به جنین

هدف قرار گرفتن بالگرد صهیونیست ها در حمله به جنین