مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-11اقتصادي

فعالیت 615 واحد مرغداری گوشتی در خراسان جنوبی


رییس اداره طیور دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: فعال بودن 615 واحد مرغداری گوشتی از ابتدای امسال تا نیمه اردیبهشت ماه نوید خوبی برای حفظ و ادامه روند تولید در مرغداری های گوشتی با وجود کاستی ها و مشکلات پیش رو است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره طیور دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: فعال بودن 615 واحد مرغداری گوشتی از ابتدای امسال تا نیمه اردیبهشت ماه نوید خوبی برای حفظ و ادامه روند تولید در مرغداری های گوشتی با وجود کاستی ها و مشکلات پیش رو است.

زهره زنگویی مطلق، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمار جوجه ریزی از اول سال، گفت: 5 میلیون و 452 هزار و 793 قطعه میزان جوجه ریزی گوشتی از ابتدای سال بوده است.

وی با اشاره به میزان واکسیناسیون واحدهای طیور، افزود: 33 میلیون و 792 هزار و 115 دز واکسن استفاده شده و تعداد واحدهای مرغداری گوشتی فعال، 615 واحد است.

رییس اداره طیور دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد واحدهای مرغداری تخمگذار و پولت تخمگذار فعال 74 واحد است، تصریح کرد: با توجه به افزایش موارد بیماری های تنفسی و افزایش دما و شرایط نامناسب جوی توصیه به رعایت کامل اصول بهداشتی و قرنطینه شده است.

زنگویی مطلق با تاکید بر رعایت اصول رعایت بهداشت فردی، عدم تردد بیجا در سالن های مرغداری، استفاده از لباس و چکمه ضدعفونی شده در هنگام رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 615 واحد مرغداری گوشتی در خراسان جنوبی

فعالیت 615 واحد مرغداری گوشتی در خراسان جنوبی