مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-18اقتصادي

ترفندهای کلاهبرداران سایبری را بشناسیم


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: کاربرانی که از طریق سایت های واسط اقدام به خرید می کنند فریب پایین بودن قیمت اجناس را نخورده و به هیچ عنوان بیعانه پرداخت نکنند.

- به گزارذش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمودی رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلاهبرداران سایبری با استفاده ازترفندهای مختلف همیشه درصدد این هستند تا از کاربران فضای کلاهبرداری کنند و برای رسیدن به اهداف خود از هر راه ممکن اقدام می کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه گاهآ مشاهده می گردد که کاربران فضای مجازی و شهروندان برای تهیه لوازم مورد نیاز خود با مراجعه به سایت های خرید و فروش با سهل انگاری و زود اعتماد کردن مورد بزه واقع شده و در دام مجرمان سایبری گرفتار می شوند.

رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: کلاهبرداران با ثبت آگهی های سوری با قیمت پایین در سایت های خرید و فروش و با جلب اعتماد قربانیان خود آنان را فریب داده و درخواست واریز وجه به عنوان بیعانه برای رزرو اجناس را می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه شهروندان با اطمینان کردن به این گونه افراد در سایت های خرید و فروش و پس از واریز کردن وجه بحساب فرد آگهی دهنده، وی علاوه براینکه هیچ کالایی را برای آنان ارسال نمی کند به تماس تلفنی یا پیام های خود نیز پاسخگو نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهای کلاهبرداران سایبری را بشناسیم

ترفندهای کلاهبرداران سایبری را بشناسیم