مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-06اجتماعي

زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول مقاطع تحصیلی تمدید نمی شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تیر و خردادماه آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی و متوسطه های اول و دوم است و این تاریخ تمدید نمی شود.

- علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ظهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: خرداد و تیرماه آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان پایه اول مقاطع تحصیلی است و به همین منظور ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از یکم تا 20 خردادماه، پایه هفتم از 21 خرداد تا 10 تیر، پایه دهم از اول تا 20 تیرماه و میان پایه ها از اول تا دهم مرداد انجام می شود.

وی افزود: با توجه به این که سنجش سلامت نوآموزان قبل از سال و از بهمن ماه انجام شده است، ثبت نام کلاس اولی ها تا آخر خردادماه خاتمه می یابد و ثبت نام پایه هفتم دوره متوسطه اول نیز از اول تیرماه آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول متوسطه دوم هم  به علت اینکه دانش آموزان باید در آزمون های مرتبط با هدایت تحصیلی شرکت و فرم ها را تکمیل کنند، از دهم تیرماه به بعد انجام خواهدشد.

درویشی با اشاره به پیش ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1402 -1403 اشاره کرد و گفت: برای ورود به مدارس شاهد هیچ آزمونی برگزار نمی شود، اما دانش آموزان و علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد، در پایه های اول ابتدایی، هفتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول مقاطع تحصیلی تمدید نمی شود

زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول مقاطع تحصیلی تمدید نمی شود