مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-20سياسي

اولویت مدیریت پسماند در رشت


سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و گفت: ساماندهی و مدیریت پسماند رشت در اولویت کارها قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری عصر سه شنبه در نشست کمیته پسماند شهرستان اظهار کرد: ساماندهی و مدیریت پسماند در شهرستان رشت در اولویت کارها قرار دارد.

وی با اشاره با بیان اینکه بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت از برنامه زمانبندی جلوتر بوده و کارها با سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم مسئله سراوان در مسیر احیا و بازسازی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر تسریع در روند اتمام پروژه کود آلی لاکان بیان کرد: بهره برداری از کود آلی با ظرفیت کامل، بخشی از مشکلات پسماند رشت را حل می کند.

عاشوری با بیان اینکه مشکلات دهستان سراوان یکی پس از دیگری حل می شود، گفت: حل مشکل آب شرب، آسفالت و برق و دیگر مشکلات زیرساختی در سراوان پیگیری و در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات آب شرب در روستاهای این شهرستان بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مجری رفع مشکلات آب شرب از روستاهای گیلان و رشت است.

عاشوری با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: فرهنگ تفکیک زباله از مبدا چاره ساز مشکلات پسماند گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیریت پسماند در رشت

اولویت مدیریت پسماند در رشت