مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-03سياسي

8 دروازه تاریخی شهر ارومیه باید احیا شود


ارومیه -- عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر احیای هشت دروازه تاریخی این شهر گفت: حفظ و احیای تاریخ ارومیه یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری است که باید به آن توجه شود.

- ارومیه -- عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر احیای هشت دروازه تاریخی این شهر گفت: حفظ و احیای تاریخ ارومیه یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری است که باید به آن توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عادل اعظم انهر در این زمینه با تاکید بر لزوم توجه به آثار فرهنگی و تاریخی شهرستان ارومیه افزود: دروازه ها از نمادهای تاریخی این شهر هستند که هنوز طرفداران خود را داشته و مردم خواستار احیای آنها هستند.

وی گفت: شهرستان ارومیه هشت دروازه اصیل داشته است که محل ورودی های شهر محسوب می شدند که با گسترش شهرنشینی این هشت دروازه وارد حوزه اصلی شهر شده و به مروز حذف شد.

وی توجه به میراث فرهنگی را از اولویت های شورای اسلامی ارومیه دانست و ادامه داد: احیای دروازه های شهر نمادهای تاریخی ارومیه همچون یئدی درمان از سوی شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری باید صورت گیرد تا نمادهای این شهر از بین نرود.

عضو شورای شهر ارومیه یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری را موضوع احیا دروازه های شهر عنوان کرد و گفت: با عنایت به مصوبه شورای اسلامی، شهرداری و اداره کل میراث فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دروازه تاریخی شهر ارومیه باید احیا شود

8 دروازه تاریخی شهر ارومیه باید احیا شود