مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-06اقتصادي

کشف 37 دستگاه ماینر با شناسایی 2 مزرعه استخراج رمزارز در مشهد


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی دو مزرعه استخراج رمزارز در مشهد خبر داد.

- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی خبر داد کشف 37 دستگاه ماینر با شناسایی 2 مزرعه استخراج رمزارز در مشهد ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی دو مزرعه استخراج رمزارز در مشهد خبر داد.

بخش علی بیاتی قله زو با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و همچنین اطلاعات سپاه امام رضا (ع) و در قالب گشت مشترک کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه نمایندگان فراجا مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک باغ ویلا در منطقه فردوسی و همچنین واحد متروکه صنایع چوب در محور غرب مشهد در مجموع 37 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شناسایی و کشف شد.

وی ارزش تقریبی 37 دستگاه ماینر کشف شده را بیش از 13 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: دستگاه های کشف شده به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف برای مالکین آنها تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 37 دستگاه ماینر با شناسایی 2 مزرعه استخراج رمزارز در مشهد

کشف 37 دستگاه ماینر با شناسایی 2 مزرعه استخراج رمزارز در مشهد