مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-06سياسي

ُّاُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط قوچان و پاسخگو نبودن مسئول مربوطه!


طی روزهای اخیر و افزایش شدت گرما، مردم در برخی نقاط شهر قوچان با افت فشار یا حتی قطعی آب روبرو بودند که پیگیری ها برای پاسخگویی مدیر آب و فاضلاب قوچان درباره این موضوع بی نتیجه ماند و مسؤول مربوطه حاضر به مصاحبه نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، طی روزهای اخیر و همزمان با تعطیلی های 14 و 15 خرداد، مردم نسبت به قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق شهری همچون شهرک امام رضا(ع)، فرهنگیان 4، فرهنگیان 3 و کوی ارتش در فضای مجازی گلایه هایی مطرح کردند و نسبت به عدم مدیریت آب و فاضلاب قوچان آن هم در شرایط تعطیلی و گرما واکنش هایی را نشان دادند.

این معضل به مناطق دیگر شهر همچون منطقه هی هی، زمین های حاشیه میدان فلسطین، خیابان های پیروزی و امامت نیز تسری پیدا کرد و حتی برخی مردم از قطعی آب در نقاط مرکزی شهر همچون خیابان چمران و ابوریحان بیرونی گلایه داشتند.

مردم در پیام های مختلفی علاوه بر ابراز ناراحتی نسبت به این قطعی یا افت فشار بیان می کردند که قطعی آب در شرایط خشکسالی و کمبود آب امری اجتناب ناپذیر بوده اما چرا آب و فاضلاب قوچان نسبت به این موضوع برنامه ریزی از پیش تعیین شده ای نداشت و برای قطعی آب، زمان بندی مشخص نکرده است؟ چون این معضل گاهی از ساعت 13 شروع و تا نیمه های شب ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ُّاُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط قوچان و پاسخگو نبودن مسئول مربوطه!

ُّاُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط قوچان و پاسخگو نبودن مسئول مربوطه!