مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:502023-05-30سياسي

فرماندار ری باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دولتی در محله نفرآباد باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش جعفر بندی شربیانی در خصوص محله نفر آباد در منطقه 20 گفت: - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این از اختیارات شوراهاست که نمایندگان دولت را در جلسات دعوت کند و فرماندار ری به عنوان نماینده دولت باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دولتی در محله ای مانند نفر آباد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش جعفر بندی شربیانی در خصوص محله نفر آباد در منطقه 20 گفت: از شهرداری منطقه و سازمان نوسازی تشکر می کنم برای اقداماتی که انجام داده اند، اما پیشنهاد دارم که برای اینگونه موارد نمانیده دولت که در اینجا فرماندار ری می باشد در جلسات حضور داشته باشند.

وی افزود: فرماندار ری به عنوان نمانیده دولت باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دستگاه های دولتی مثل آب و برق در توسعه محله نفرآباد باشد.

این اختیار قانونی شوراهاست که مسئولین دولتی را دعوت کنند تا آنان پاسخگو باشند.

صادقی افزود: متاسفانه به رغم کار های خوبی که صورت گرفته و به رغم اینکه شورای شهر 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مجموعه نفر آباد دیده بود، به دلیل کوتاهی در پیگیری این رقم به نصف تقلیل یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دولتی در محله نفرآباد باشد

فرماندار ری باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دولتی در محله نفرآباد باشد