مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-08اقتصادي

افزایش 3 درصدی مسافرت با قطار در فارس


مدیرکل راه آهن فارس اعلام کرد که با وجود ثابت ماندن ظرفیت واگن های مسافربری این استان، طی ماه های فروردین و اردیبهشت امسال، نسبت به سال قبل افزایش سه درصدی در تعداد مسافر را شاهد بوده ایم - مهرداد انصاری پنج شنبه 18 خردادبه خبرنگاران گفت: در بازه زمانی 2 ماهه گذشته سال جاری قطارهای فارس با ضریب اشغال 100 درصدی در شبکه ریلی سیر کرده اند که بیش از 106 هزار نفر در مسیرهای تهران و مشهد به صورت رفت و برگشت از این ظرفیت استفاده کرده اند.

او اظهار کرد: سهم قطارهای خروجی و ورودی در جابجایی مسافر تقریبا یکسان بوده و در هر کدام بیش از 53 هزار نفر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه صال قبل نیز رشد 3 درصدی داشته است.

مدیرکل راه آهن فارس افزود: این عملکرد در حالی است که در سال جاری هیچ قطاری به ناوگان ریلی فارس افزوده نشده است.

انصاری در خصوص ساعات حرکت قطارها گفت: در مسیر تهران به صورت روزانه یک قطار و یک روز در میان 2 قطار وجود دارد که ساعت حرکت این قطارها یک روز درمیان 13:50 و روزانه 17:30 و ساعت قطارهای مشهد یک روز در میان ساعت 16 است.

او عنوان کرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده به منظور جذب بارهای ریل پسند و استفاده حداکثری از ظرفیت های ریلی ایجاد شده اولین محموله کانتینری سنگ کوپ(لاشه) از ایستگاه راه آهن شهید آباد بارگیری و حمل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 درصدی مسافرت با قطار در فارس

افزایش 3 درصدی مسافرت با قطار در فارس