مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-16سياسي

سرپرست حجاج ایرانی: پیامبر پدری است که دوستدار و علاقمند مردم است


سرپرست حجاج کشورمان با برشمردن برخی از ویژگی های اخلاقی پیامبر اکرم(ص) ، اظهار داشت: رسول گرامی اسلام پدری است که مردم را دوست دارد و به آنها علاقمند است.

- سرپرست حجاج کشورمان با برشمردن برخی از ویژگی های اخلاقی پیامبر اکرم(ص) ، اظهار داشت: رسول گرامی اسلام پدری است که مردم را دوست دارد و به آنها علاقمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسم روحبخش دعای کمیل این هفته که درهتل مدینه الجدیده یکی از هتل های مجاور مسجدالنبی با حضور سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان حوزه حج و زیارت ، جانبازان سرفراز و شماری از نمایندگان بیوت مراجع تقلید برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدلفتاح نواب در سخنانی با اشاره به آیه 3 سوره شعراء و آیه 6 سوره کهف اظهار داشت: پروردگار دراین آیات پیغمبرش را مخاطب قرار می دهد و در مقام تسلی با رسول گرامی اسلام که نزدیک است از غصه ایمان نیاوردن مردم خود را هلاک کند سخن می گوید، پدری که دوستدار و علاقمند به مردم است و همه سختی ها را به تن خریده تا مردم را هدایت کند.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه با بیان اینکه به شیوهای مختلف می توان پیامبر را زیارت کرد به تشریح شیوه ای پرداخت که اهل بیت آموزش داده اند و افزود: در بخش عمده این زیارت ، به مقام ، منزلت وجایگاه مزورپرداخته می شود و در پایان زائر درخواستی را که دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست حجاج ایرانی: پیامبر پدری است که دوستدار و علاقمند مردم است

سرپرست حجاج ایرانی: پیامبر پدری است که دوستدار و علاقمند مردم است