مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-17اقتصادي

پرهیز از خام فروشی و افزایش پایه های مالیاتی نکته برجسته لایحه برنامه هفتم


یک عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: افزایش پایه های مالیاتی، مسئله محور بودن، پرهیز از خام فروشی در حوزه نفت و اجرای قانون کاداستر یا حدنگار از جمله موضوعاتی است که در لایحه برنامه هفتم توسعه به آن توجه شده است.

- یک عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: افزایش پایه های مالیاتی، مسئله محور بودن، پرهیز از خام فروشی در حوزه نفت و اجرای قانون کاداستر یا حدنگار از جمله موضوعاتی است که در لایحه برنامه هفتم توسعه به آن توجه شده است.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: مسئله محور بودن و پرهیز از کلی گویی یکی از نقاط برجسته لایحه برنامه هفتم توسعه است.

وی افزود: با توجه به حوزه معادن، اجرای قانون کاداستر یا هردو نگار درباره زمین های کشاورزی و پرهیز از خام فروشی در حوزه نفت از جمله مسائلی است که در لایحه برنامه هفتم توسعه به آن توجه شده است.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: قانون حدنگار یا کاداستر در قانون برنامه ششم توسعه آمده بود اما به خوبی اجرا نشد، اجرای دقیق این قانون می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به مالکیت زمین های کشاورزی را مرتفع سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از خام فروشی و افزایش پایه های مالیاتی نکته برجسته لایحه برنامه هفتم

پرهیز از خام فروشی و افزایش پایه های مالیاتی نکته برجسته لایحه برنامه هفتم