مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-17سياسي

صباغیان: در لایحه برنامه هفتم به بخش کشاورزی و صنعت توجه شده است


نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: در تنظیم لایحه برنامه هفتم به بخشهای کشاورزی، صنعت و معدن توجه شده است و در این راستا برنامه های مناسبی قرار داده شده است.

- نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: در تنظیم لایحه برنامه هفتم به بخشهای کشاورزی، صنعت و معدن توجه شده است و در این راستا برنامه های مناسبی قرار داده شده است.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت وگو با ایسنا درخصوص ویژگی های برنامه هفتم اظهار داشت: همچنین قابلیت اجرایی بودن برنامه هفتم بسیار مهم است، برنامه هایی مانند برنامه ششم که در گذشته نتوانستند از نظر اجرایی موفق عمل کنند، باید به عنوان تجربه ای محسوب شوند تا دیگر برنامه های توسعه، به این صورت تنظیم نشوند و قانون گذاری ما در کشور باید به گونه ای باشد که در آن، به ظرفیت ها و توانمندی های کشور توجه ویژه ای شود.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش ما بر این خواهد بود که برنامه هفتم، به گونه ای عمل کند که در کشور، کارها به مردم سپرده شود و دولت، بیشتر امور را به دست مردم بسپارد، اگر این موضوع صورت گیرد، ما می توانم در همه زمینه ها در کشور، موفق شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: در لایحه برنامه هفتم به بخش کشاورزی و صنعت توجه شده است

صباغیان: در لایحه برنامه هفتم به بخش کشاورزی و صنعت توجه شده است