مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-06سياسي

امکان سنجی همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه در حوزه فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بهمنی، معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن بازدید از مرکز نوآوری اسکلکوا به عنوان قطب  توسعه و تجاری سازی فناوری های نوین در روسیه با رؤسای برخی شرکت های فعال در حوزه .

- در دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رؤسای برخی شرکت های فعال در حوزه فناوری و هوش مصنوعی روسیه، امکان سنجی همکاری شرکت های دانش بنیان دو کشور در حوزه فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بهمنی، معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن بازدید از مرکز نوآوری اسکلکوا به عنوان قطب  توسعه و تجاری سازی فناوری های نوین در روسیه با رؤسای برخی شرکت های فعال در حوزه فناوری و هوش مصنوعی مرتبط با گردشگری و صنایع خلاق گفت وگو کرد.

در این بازدید که مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه حضور داشت، در خصوص امکان سنجی استفاده از نتایج تحقیقاتی این مجموعه برای حضور محصولات فرهنگی، تبادل گردشگر و ورود صنایع خلاق کشورمان به روسیه، بررسی صورت گرفت.

در این برنامه، رؤسای 4 بخش از مجموعه اسکلکوا، آخرین نتایج پژوهش ها و فعالیت های خود در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی را ارائه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سنجی همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه در حوزه فرهنگی

امکان سنجی همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه در حوزه فرهنگی