مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:112023-06-18سياسي

استعفای 15 نفر از مدیران اصفهان برای حضور در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، صبح امروز، ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان به ریاست محمدرضا جان نثاری و با حضور سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست گزارش دبیرخانه ستاد انتخابات در خصوص مشمولین ماده 29 قانون انتخابات که مقرر بود تا تاریخ 25 خردادماه سال جاری استعفا دهند ارائه شد.

در استان اصفهان مجموعاً 15 نفر از مشمولین بند الف یا ب ماده 29 قانون انتخابات  که می بایست شش ماه قبل از ثبت نام استعفا می دانند؛ استعفای خود را به مراجع ذیربط ارائه نموده اند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان در این جلسه بر پیگیری مستمر فرمانداران و نظارت بر واقعی بودن استعفاها برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی از امکانات دولتی تأکید کرد.

همچنین در این جلسه گزارش اقدامات درخصوص تأمین تجهیزات فناوری چهار شهرستان شرق استان توسط کمیته فناوری ستاد انتخابات استان و گزارش فرآیند اجرای فیبر نوری بخشداری ها ارائه شد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به شرایط کشور در حوزه داخلی و خارجی و ضرورت جهاد تبیین در ایام پیش رو با استفاده از ظرفیت رسانه های استان برای تشریح مجموع خدمات نظام و دولت را به صورت کارشناسی شده تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای 15 نفر از مدیران اصفهان برای حضور در انتخابات

استعفای 15 نفر از مدیران اصفهان برای حضور در انتخابات