مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14اجتماعي

فرهنگ استفاده از اتوبوس های شهری در اردبیل نیاز به احیاء دارد


با توجه به عدم رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس های شهری و فراموش شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، - اردبیل- عضو شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به عدم رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس های شهری و فراموش شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، این فرهنگ نیاز به احیا دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مینا نهامین صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با رییس پلیس راهور استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به عدم رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس های شهری و فراموش شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، این فرهنگ نیاز به احیا دارد.

وی با بیان اینکه رفع معضل ترافیک در شهر و ساماندهی آن جز دغدغه همه مسئولان است، گفت: ما نماینده شهروندان اردبیل در پارلمان محلی هستیم و نباید اجرای این طرح منجر به نارضایتی شهروندان و کسبه شده و ترافیک را در محدوده پیاده راه افزایش دهد بلکه باید تمامی این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به وجود معضل وانت بارها در سطح شهر که همواره منجر به تشدید ترافیک در سطح شهر می شوند؛ گفت: شهروندان از وضعیت نابسامان وانت بارها در سطح شهر نارضایتی مطلق دارند که متأسفانه این وضعیت روز به روز بدتر شده و تعداد وانت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ استفاده از اتوبوس های شهری در اردبیل نیاز به احیاء دارد

فرهنگ استفاده از اتوبوس های شهری در اردبیل نیاز به احیاء دارد