مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-09حوادث

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل با 8 شاکی در مشهد


با تلاش ماموران کلانتری 25 خواجه ربیع مشهد، متهم به 8 فقره سرقت وسایل منزل شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری 25 خواجه ربیع مشهد، متهم به 8 فقره سرقت وسایل منزل شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: در پی گزارش سرقت وسایل منزل یکی از شهروندان در محدوده خیابان رضوان ماموران کلانتری 25 خواجه ربیع برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد در نبود صاحبخانه سارق با نفوذ به داخل منزل، تعدادی از وسایل شامل دستگاه قهوجوش، آبمیوه گیری، اتو، ظروف آشپزخانه و .

را سرقت کرده است.

دهقانی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع با استفاده از سرنخ های به جا مانده و یک سری تحقیقات میدانی متهم را که زنی سابقه دار است شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم، قسمتی از اموال مسروقه شامل اتو، آبمیوه گیری و کفش های مالباخته را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم 26 سال داشته و اعتیاد به موادمخدر دارد، اعلام کرد: سارق در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر این سرقت به 7 فقره سرقت دیگر وسایل منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل با 8 شاکی در مشهد

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل با 8 شاکی در مشهد