مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:352023-05-29سياسي

تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه های اقتصادی قرار گیرد


فرمانده دوران دفاع مقدس راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را وجود نیروی های متعهد و جهادی دانست و گفت: باید تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه های اقتصادی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عبدالله دخانیان، از فرماندهان سال های دفاع مقدس صبح امروز در آیین گلباران گلزار شهدای سمنان که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و فتح خرمشهر با حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و عملیات بیت المقدس اظهار کرد: شهدا با نثار جان مبارک خود، اهداف انقلاب اسلامی ایران را اعتبار و تقدس بخشیدند.

وی با اشاره به درس آموزی از وقایع مهم جنگ تحمیلی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ هشت ساله همانند دانشگاه، دارای درس ها و عبرت های مهمی است که باید از تمامی مقاطع مهم آن درس و عبرت گرفت.

دخانیان با تشریح عملیات آزادسازی شهر خرمشهر در سوم خردادماه 1361 و عظمت این فتح و پیروزی بیان کرد: عملیات بیت المقدس در شرایطی اتفاق افتاد که کشورهای حامی عراق آزادسازی خرمشهر را امری محال و غیرقابل اجرا می دانستند.

وی با بیان اینکه وجود فرماندهان جوانی چون شهید باقری توانست شرایط جنگ را به نفع ایران تغییر دهد، اضافه کرد: راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی وجود نیروی های متعهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه های اقتصادی قرار گیرد

تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه های اقتصادی قرار گیرد