مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-20بين الملل

هشدار مسکو درباره درگیری کامل آمریکا و انگلیس در جنگ اوکراین


وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه ارتش اوکراین طی دو هفته 263 حمله انجام داده، گفت که متوسل شدن کی یف به موشک های کروز برای حمله به خاک روسیه به معنای درگیری آمریکا و انگلیس در جنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز (سه شنبه) از دفع تمام حملات ارتش اوکراین به مواضع نیروهای روس در مناطق عملیات نظامی ویژه در دونباس خبر داد.

شویگو طی نشست خبری گفت: از تاریخ چهارم ژوئن، نیروهای اوکراینی 263 حمله به محورهای زاپروژیا و دونتسک انجام دادند که تمامی این حملات دفع شده و دشمن به اهداف خود نرسید .

کرملین در تاریخ 24 فوریه 2022 بعد از اعلام به رسمیت شناختن جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس با هدف حفاظت از مردم این منطقه و همچنین پاکسازی دولت نئونازی کی یف را صادر کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، شویگو با بیان اینکه کی یف در تلاش برای حمله به نیروهای روس از تعداد زیادی سلاح غربی و واحدهای نخبه استفاده می کند که توسط متخصصان ناتو آموزش دیده اند، توضیح داد: رژیم کی یف در حال برنامه ریزی برای هدف قرار دادن خاک روسیه از جمله کریمه با موشک های کروز سایه توفان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسکو درباره درگیری کامل آمریکا و انگلیس در جنگ اوکراین

هشدار مسکو درباره درگیری کامل آمریکا و انگلیس در جنگ اوکراین