مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-06اقتصادي

تلاش اتاق بازرگانی برای ورود صنایع دستی کرمان به بازارهای خارجی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: اتاق بازرگانی تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع دستی کرمان را انجام می دهد تا این هنرها به سبک زندگی خارجی ها وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی طبیب زاده شامگاه امروز 16 خردادماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در محل هتل پارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتاق بازرگانی به سهم خود موضوع بازار صنایع دستی را به عنوان اصلی ترین بحث در این حوزه دنبال می کند.

وی بیان کرد: با صادرات صنایع دستی می توانیم این همه هنر، فرهنگ و توانایی هنرمندان را به تمدن ها و سبک زندگی خارجی ها وارد کنیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: اتاق بازرگانی همچنین تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع دستی استان کرمان را انجام می دهد زیرا بازار داخلی در این بخش اشباع شده و دیگر جواب نمی دهد و حتما باید به صادرات بپردازیم.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه ها باید این مطالبه را از اتاق بازرگانی، صمت، میراث فرهنگی و سایر دست اندرکاران داشته باشند تا به دنبال بازار به ویژه بازار خارجی برای صنایع دستی باشند.

وی با یادآوری این موضوع که صنایع دستی به داخل کشور محدود شده است، بیان داشت: اگر صنایع دستی ایران به بازارهای جهانی راه پیدا کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اتاق بازرگانی برای ورود صنایع دستی کرمان به بازارهای خارجی

تلاش اتاق بازرگانی برای ورود صنایع دستی کرمان به بازارهای خارجی