مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-20اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل رعایت حجاب به واحدهای صنفی و ضرورت اجرای آن


دستورالعمل رعایت حجاب به واحدها و تشکل های صنفی ابلاغ شده که اجرای آن ضروری است و کسبه نیز در این زمینه همکاری خوبی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین طاهر محمدی در نشست خبری امروز که به مناسبت روز ملی اصناف در اتاق اصناف ایران برگزار شد، گفت: بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که این واحدها تحت نظارت نزدیک 8 هزار اتحادیه و 400 اتاق اصناف در حال فعالیت هستند و به موجب قانون نظام صنفی برای اتحادیه ها تکالیفی معین شده که در انجام این ماموریت ها در سطح بازار اهتمام لازم را اعمال می کنند.

  رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار افزود: تلاش داریم تا قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به خوبی اجرا شود، اما در فرآیند اجرا با چالش هایی روبرو هستیم که امیدواریم با تدابیر لازم این موانع به حداقل برسد و در زمان اندکی فرآیندها را متناسب با قوانین کنیم.

  وی در رابطه با اظهارات رییس سازمان مالیاتی کشور درباره معافیت مالیاتی حدود 4 میلیون پرونده شغلی بیان داشت: تکلیف قانونی هر فعال اقتصادی پرداخت مالیات است و کسی روی اصل پرداخت مالیات هیچ اعتراض و نظر مخالفی ندارد و کسبه نیز اعتقاد دارند که باید مالیات خودشان را در چارچوب قوانین پرداخت کنند و در این راستا نیز با دولت همراهی می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل رعایت حجاب به واحدهای صنفی و ضرورت اجرای آن

ابلاغ دستورالعمل رعایت حجاب به واحدهای صنفی و ضرورت اجرای آن