مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-21پزشكي

جهادگران حوزه سلامت سبزوار؛ پای کار خدمت به محرومان


جهادگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی 18 اردوی جهادی به بیش از 10 هزار نفر از مردم از مناطق محروم خدمات رایگان ارایه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، وقتی بحث جهاد و گروه جهادی به میان می آید نخستین تصویری که در ذهن پدید می آید، جنگ و تلاش در راه رسیدن به هدفی است که آرمان های بلندی با خود حمل می کند و گاهی این تصور ایجاد شود که افرادی بدون شغل یا از سر بیکاری به این گروه ها پیوسته اند.

اما اگر دقیق تر شویم متوجه خواهیم شد که اقشار مختلفی از جامعه از قشر دانش آموز و دانشجو گرفته تا پزشک و مهندس و کارمند و کاسب و طلبه همه پا به میدان گذاشته و برای خدمت به هم نوعان شان از کمکی فروگذار نمی کنند.

آدم های بزرگ و با انگیزه ای که بدون هیچ چشم داشتی در راستای تحقق شعار محرومیت زدایی و تقویت کار گروهی و ترویج روحیه همدلی، ایثار و خدمت رسانی،  با عزمی راسخ و نیتی خیرخواهانه و با پشتوانه الهی، کمر همت بسته و می کوشند تا گره از مشکلات محرومان باز کرده و یاری گر دستان ناتوان باشند.

یکی از  گروه های جهادی که با عزم و اراده ای آهنین توانسته در وادی خدمت برای خدمات رسانی به خلق خدا قدم بردارد  گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران حوزه سلامت سبزوار؛ پای کار خدمت به محرومان

جهادگران حوزه سلامت سبزوار؛ پای کار خدمت به محرومان