مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-12اجتماعي

حفاری 20 کیلومتر از خط 10 متروی تهران با 3 دستگاه حفار مکانیزه


به دنبال اتمام عملیات حفاری شفت ورود دستگاه حفار مکانیزه و تحکیم دیواره های آن در کارگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس و همچنین پیشرفت مراحل مربوط به مونتاژ این دستگاه، - احداث تونل های فاز نخست پروژه خط 10 مترو تهران بزودی وارد مرحله عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود یوسفی سرپرست مجری خط 10 متروی تهران با اشاره به مطلب فوق گفت: خط 10 متروی تهران به طول تقریبی 43 کیلومتر، شامل 34 ایستگاه بوده و از ایستگاه وردآورد (ایستگاه تبادلی با خط 5) در منتهی الیه غربی خود آغاز و تا فلکه سوم تهرانپارس (ایستگاه تبادلی با خط 4) در شرق پایتخت ادامه خواهد یافت.

فاز نخست پروژه ساخت این خط به طول 20 کیلومتر از منطقه سعادت آباد (میدان کتاب) تا وردآورد اجرا خواهد شد.

به گفته وی، برای این منظور قرار است 3 دستگاه TBM (دستگاه حفار مکانیزه) به خدمت گرفته شود که دو دستگاه در خلاف جهت یکدیگر از کارگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس و یک دستگاه از کارگاه جنت آباد (به سمت شرق) عملیات احداث تونل و مسیر فاز نخست خط 10 را به انجام خواهند رساند؛ البته شفت ورود دستگاه حفار مکانیزه در کارگاه جنت آباد در مراحل اولیه حفاری قرار دارد.

بر اساس گزارش سایت شهر، یوسفی در ادامه افزود: پیش بینی می شود اولین دستگاه حفار مکانیزه که یکصد متر طول و هزار تن وزن دارد، از تیرماه عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری 20 کیلومتر از خط 10 متروی تهران با 3 دستگاه حفار مکانیزه

حفاری 20 کیلومتر از خط 10 متروی تهران با 3 دستگاه حفار مکانیزه