مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-03سياسي

آماده باش نیروهای هلال احمر گلستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش روزانه 135 نیروی عملیاتی با تجهیزات و خودروهای عملیاتی در ایام برگزاری مراسم های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگاران گفت: باتوجه به نزدیک بودن ایام سوگواری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تقارن آن با تعطیلات چند روزه و احتمال افزایش مسافرت های بین شهری و استانی، نیروهای هلال احمر استان از پنجشنبه 11 خرداد در آماده باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این ایام 30 پایگاه امدادونجات ثابت، کشیک اضطراری شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مرکز استان(EOC)، تیم آنست و واکنش سریع با بکارگیری روزانه 135 نفر نیروی نجاتگر داوطلب و کادر، آماده خدمت رسانی هستند.

وی خاطر نشان کرد: ناوگان امدادی استان شامل 16 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات، 12 دستگاه خودروی کمک دار در مجاورت پایگاه ها و مسیرهای پرتردد مستقر هستند.

غریب آبادی ادامه داد: با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران، و وزش شدید باد از پنج شنبه در چندین استان از جمله استان های شمالی و تاکید سازمان امدادونجات، جمعیت هلال احمر استان در آمادگی کامل عملیاتی و امدادی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای هلال احمر گلستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام

آماده باش نیروهای هلال احمر گلستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام