مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-21سياسي

احیای 14 واحد تولیدی راکد در کردستان با ورود دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: سال گذشته 14 واحد تولیدی راکد در استان احیا شد و در مجموع 697 نفر به اشتغال بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه های کردستان با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: نقشه راه قوه قضاییه از چهار سال اخیر از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری شروع شده و براساس بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول قضایی تدوین شد و بعد از ریاست حجت الاسلام اژه ای به سند تحول و تعالی ارتقا پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه های عملیاتی تدوین شد و به طور خاص برنامه عملیاتی اجرای عدالت و ایجاد اعتماد رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه بوده است.

حسینی اضافه کرد: با اجرای این اسناد بالادستی و سند تحول سعی شده که اجرای عدالت و اعتماد عمومی و رضایتمندی نسبی در سطح کشور و استان حاصل شود که این مهم را مردم تصدیق می کنند.

وی در ادامه به اقدامات دادگستری در سال گذشته و سه ماهه امسال گریزی زد و گفت: در کل دادگستری های استان اعم از دادسرا، محاکم بدوی، تجدیدنظر و شوراهای حل اختلاف در مجموع 450 هزار پرونده وارده داشتیم و در مقابل همکاران قضایی به 454 هزار و 500 فقره پرونده رسیدگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 14 واحد تولیدی راکد در کردستان با ورود دستگاه قضایی

احیای 14 واحد تولیدی راکد در کردستان با ورود دستگاه قضایی