مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-01اقتصادي

توسعه کسب وکارهای خانگی در اولویت ویژه وزارت تعاون قرارگرفت


سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از توجه جدی و اولویت ویژه این وزارتخانه برای توسعه کسب وکارها ومشاغل خانگی خبر داد.

- ایسنا/مازندران سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از توجه جدی و اولویت ویژه این وزارتخانه برای توسعه کسب وکارها ومشاغل خانگی خبر داد.

آزیتا همتیان عصرچهارشنبه درجمع تعدادی از فعالان تولید پوشاک مشاغل در جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل که درشهرستان آمل برپا شد، گفت: در حال حاضر ظرفیت خوبی دراین بخش و برای ایجاد، توسعه و بازاریابی کسب وکارها ومشاغل خانگی ایجاد شده و در سال جاری با تسهیلات حمایتی تقویت خواهد شد.

وی افزود: شهرستان آمل جزء نخستین شهرهایی بوده که جشنواره فن بازار پوشاک را درحوزه مشاغل که بیشتر فعالان این حوزه بانوان هستند، برگزار کرده است.

سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نشان از توانمندی بالای بانوان در زمینه طراحی، تولید وکارآفرینی در حوزه پوشاک به خصوص مشاغل است، تصریح کرد: این جشنواره به همت جهاد دانشگاهی واداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران واتحادیه پوشاک استان درشهرستان آمل که از قطب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب وکارهای خانگی در اولویت ویژه وزارت تعاون قرارگرفت

توسعه کسب وکارهای خانگی در اولویت ویژه وزارت تعاون قرارگرفت