مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-14اجتماعي

تغییر ساعات کاری الگوی ترافیکی تهران را تغییر داده است


توزیع ترافیک دلیل اصلی کاهش بار ترافیکی در معابر پایتخت است چرا که با تغییر ساعات تردد، از ساعت 05:30 شاهد شروع و کاهش ترافیک هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات الگوی ترافیکی شهر تهران گفت: تغییر ساعات کاری ادارات باعث تغییر در الگوی ترافیکی شهر تهران ودر نتیجه توزیع ترافیک در طول ساعات روز و البته کم حجم شدن تردد در ساعات پیک معمول ترافیک پایتخت شده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بررسی کارشناسان ما در پلیس راهور تهران در تحلیل وضعیت تردد شهروندان تهرانی در طول هفته گذشته نشان از این دارد که با کاهش تردد دانش آموزان و اولیا مدارس به دلیل پایان سال تحصیلی و روزهای پایانی امتحانات و البته تردد کارکنان و کارمندان ادارات مختلف در ساعات ابتدایی روز مدل ترافیک تهران شکلی جدید به خود گرفته است و این مساله نشان از توزیع ترافیک در زمان های مختلف بخصوص ساعات ابتدایی و انتهایی روز که معمولاً شاهد ترافیک های سنگین بوده ایم شده است.

حمیدی با اشاره به ساعات حضور کارمندان در محل کار گفت: طبیعی است وقتی که کارکنان باید ساعت 6 صبح در محل کار خود حضور داشته باشند عملاً خروج از منزل و مسیر مقصد مدیریتی متفاوت خواهد داشت و پر واضح است که زمان آغاز سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعات کاری الگوی ترافیکی تهران را تغییر داده است

تغییر ساعات کاری الگوی ترافیکی تهران را تغییر داده است